Dag 19

19 juni 2022 - O Cebreiro, Spanje

Na een geroosterde croissant en confituurke zijn we vertrokken voor 107 km.

Na een 35 km stevig klimmen met max 9 procent  dan begonnen aan een lange afdaling  tussen de bergen dat ons prachtige zichten gaf van de omgeving..en fietsen we door autoloze kleine bergdorpjes al bij al een van de mooiste ritten echt de moeite.

Dan begon stilaan de lijdens weg eerst moesten we een omweg volgen dan begon het te regenen en ging het vervolgens stevig bergop.

Dit was niet voorzien die omweg en onze batterijen werden zwaar op de proef gesteld we gingen niet meer raken waar we wilden en klap op de vuurpijl begaf Rene zijne Santos het gevolg te voet dan maar.

Na 3 km stappen en puffen toch boven geraakt bij een boer tot omgebouwde alberque.

Fiets gerepareerd en kunnen we morgen terug op pad .

tandwiel met speciale moer was losgekomen.

Nu dochen en platte rust .

1. Nora en Erik:
    19 juni 2022
    Oei, fietspech nooit leuk. Hopelijk morgen een goede start en beter weer. volhouden, Compostela is in zicht!
  2. Hugo Van Sintruyen l:
    Nog één dagje te gaan! Een laatste inspanning en weer een lijntje doorstrepen van jullie bucket list 👍
  3. Jost:
    19 juni 2022
    Voor het laatste deel voorspellen ze slecht weer
  4. Sonia:
    20 juni 2022
    Oei , dat is niet plezant,maar volhouden mannen, nog een klein beetje, en dan richting Compostela,👍👍